Subject: VASTUS: Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine
From: Saue Küla <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Jüri Sorokin <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 17:04:51 +0200

Tere
Saue Külal on soov lisada eelnõusse:
1. Rahula kogujatee ehitusperioodil tuleb tagada sõidukite ja kergliiklejate 
liikumine 11343 Kanama teel (katastritunnus 71801:003:0218) ja edasine 
läbipääs Pärnu mnt alusesse kergliiklustunnelisse ning riigiteele nr 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee L11 (sh bussipeatustele).
2. Tagada heakord 11343 Kanama teel (katastritunnus 71801:003:0218) 
selliselt, et sõidukid ja kergliiklejad ei määrduks liigse pori tõttu.

Lugupidamisega,

Ülar Palm
Saue küla külavanem

On 12/12/2024 3:02 PM, [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn−Pärnu−Ikla km 18,8-20,0 ümberehitamiseks ja 
Rahula kogujatee ehitamiseks ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 12.12.2024

Registreerimise number: 8-1/21-169/21260-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Virus-free.www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.